محرومیت دو بازیکن و یک مربی لیگ برتری فوتسال به خاطر مصاحبه‌ علیه مسئولان کمیته فوتسال با گرفتن تعهد از آنها لغو شد!

به گزارش راسخون به نقل از مهر، یکی از خروجی های جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال که روز یکشنبه برگزار شد، محروم کردن افرادی بود که علیه کمیته فوتسال و مسئولان سازمان لیگ مصاحبه  کرده بودند. بر این اساس، اعلام شد مصطفی نظری و رضا ناصری دروازه بان و مربی تیم تاسیسات دریایی و همچنین علی صمیمی دروازه بان تیم مس سونگون به خاطر همین مصاحبه ها تا اطلاع ثانوی محروم هستند.

این حکم اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ واکنش منفی وحید شمسایی سرمربی - بازیکن تیم تاسیسات را در پی داشت و وی به شدت نسبت به این حکم اعتراض کرد. همچنین بعضی از اهالی فوتسال هم نسبت به این محرومیت‌ها انتقاد کردند.

در نهایت محرومیت این بازیکنان و مربی لیگ برتری فوتسال روز دوشنبه با گرفتن تعهد از مسئولان باشگاه های تاسیسات و مس سونگون رفع شد!

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در این خصوص گفت: بازیکنان و مربیان باید فقط به فکر بازی کردن باشند و از صحبت درباره مسائلی که در حیطه وظایف آنها نیست، خودداری کنند. بعد از تصمیم هیات رئیسه، با مساعدت و نظر مثبت علی کفاشیان مقرر شد تا این محرومیت ها لغو شود.

وی افزود: ما از سال گذشته دستور العملی داریم که در صورت تکرار این موارد، محرومیت های شدیدی شامل حال بازیکنان و مربیان می شود.

دبیر کمیته فوتسال در پایان گفت: با تعهداتی که مسئولان باشگاه های تاسیسات و مس به صورت شفاهی و کتبی دادند، این محرومیت ها لغو شده است و امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم.
/2759/